خرید زیتون بدون هسته

زیتون شور بی هسته راسایا با استفاده از مواد اولیه درجه یک و ارگانیک تهیه و تولید می شود و دارای ارزش غذای بالای است. به همین دلیل میزان مصرف این محصول افزایش یافته است. شما میتوانید برا اساس میزان نیاز خود اقدام به خرید زیتون شور بدون هسته در بسته بندی های مختلف کنید. جهت خرید محصول زیتون شور بدون هسته راسایا در انواع بسته بندی های اسنک، پت، تک نفره، حلب چهار گوش و حلب گرد لطفا با شماره تلفن های مجموعه در صفحه ارتباط با ما تماس حاصل فرمائید.

زیتون بدون هسته

زیتون‌ بدون هسته یکی از انواع فراورده های تهیه شده‌ از زیتون است. این نوع زیتون‌ها به طور معمول از انواع مختلف زیتون تولید می‌شوند و هسته زیتون‌ها از آن‌ها جدا و خارج می‌شود. زیتون‌های بدون هسته برای استفاده در انواع غذاها، سالادها، پیتزاها و… کاربرد دارند. این نوع زیتون‌ها در بازارهای محلی و در اکثر فروشگاه‌های محصولات غذایی در دسترس هستند. زیتون بدون هسته یکی از محصولات تولید شده‌ در راسایا است که در بازار و جهت مصارف مختلف عرضه می‌گردد.
زیتون یکی از خوراکی های محبوب در سراسر جهان است، که تاریخچه‌ ای قدیمی و طولانی دارد. این میوه کوچک و اغلب با طعم منحصر بفرد و خواص غذایی فراوان برای سلامتی می باشد ، به عنوان یکی از نماد های فرهنگی و آشپزی در کشورها و مناطق مختلف جهان به خصوص آشپزی مدیترانه ای به شمار می‌آید.

خرید زیتون بدون هسته راسایا | خرید زیتون بی هسته

انواع بسته بندی زیتون بدون هسته راسایا

مجموعه صنایع غذایی راسایا با هدف جلب رضایت مصرف کنندگان و همچنین راحتی در هنگام انتخاب محصول مورد نظر، اقدام به تولید زیتون بدون هسته در انواع بسته‌ بندی های کاربردی در حجم ها و اندازه های متنوع کرده‌ است. انواع بسته‌ بندی زیتون بدون هسته راسایا شامل، بسته بندی پت، تک نفره، اسنک (پاکت وکیوم)، حلب چهار گوش و حلب گرد می‌باشد. این بسته‌ بندی ها برای مصارف گوناگون خانگی و رستورانی آماده شده‌‌ اند و در بازار عرضه می‌شوند.

قیمت زیتون بدون هسته | خرید زیتون بدون هسته

قیمت زیتون بدون هسته

قیمت زیتون بدون هسته  به عواملی از جمله نوع و کیفیت زیتون، مارک محصول، وضعیت بازار، و شرایط اقتصادی بستگی دارد. همچنین، ممکن است بسته‌ بندی و اضافه‌ کردن مواد افزودنی مانند روغن و ادویه‌ جات هم در قیمت این محصول تاثیر‌گذار باشند.

برای اطلاع دقیق از قیمت به‌روز محصول زیتون بدون هسته راسایا و خرید این محصول با شماره تلفن های راسایا در صحفه ارتباط با ما تماس حاصل فرمایید.

خرید اینترنتی زیتون بدون هسته

خرید زیتون بدون هسته بصورت اینترنتی برای بیشتر افراد که در حال حاضر درگیر مشغله های کاری، دوری از مراکز خرید و…. هستند بسیار مفید و به صرفه است. دیگر نیاز نیست برای خرید زیتون به دنبال فروشگاه های معتبر باشید، چرا که کارخانه راسایا این امکان را برای شما فراهم کرده است، تا با خرید اینترنتی زیتون بدون هسته از طریق سایت راسایا به راحتی این محصول را تهیه نمایید.

بیشتر بدانید: خرید زیتون

فروش زیتون شور بدون هسته

زیتون شور بدون هسته راسایا در بسته بندی های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود.مزیت اصلی محصولات زیتون بی هسته راسایا، فروش بصورت عمده و خرده است که مشتریان ما می‌توانند متناسب با نیاز خود ثبت سفارش کنند. برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره در مورد نوع بسته بندی مورد نیاز خود با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان واحد فروش کارخانه راسایا در ارتباط باشید.

خواص زیتون بدون هسته

زیتون بی هسته دارای خواص و فواید زیادی برای بدن است. زیتون منبعی غنی از ویتامین E ، آهن ، مس و کلسیم است که مقادیر بالای آهن موجود در آن باعث تولید گلبول های قرمز خون، در نتیجه به درمان کم خونی ناشی از فقر آهن کمک می کند.

منبع غنی چربی‌ های سالم: زیتون بدون هسته غنی از چربی‌ غیراشباع (MUFA) است که به عنوان یک نوع چربی بدون ضرر شناخته می‌شود که این چربی‌ها می‌توانند کلسترول بدن را کاهش دهند و به افزایش سلامت قلب و عروق کمک نمایند.

خواص زیتون بدون هسته راسایا | خرید زیتون بی هسته | قیمت زیتون

آیا زیتون بی هسته حاوی آنتی اکسیدان است؟

زیتون حاوی آنتی‌ اکسیدان‌ های قوی مانند توکوفرول (ویتامین E) است. این آنتی‌اکسیدان‌ها می‌توانند از بدن و سیستم ایمنی در مقابل عوامل بیماری زا محافظت کنند و التهابات را کاهش دهند.

وجود آهن در زیتون بدون هسته

منبع خوبی از آهن است که برای تولید هموگلوبین (پروتئین موجود در خون) ضروری است. این محصول می‌تواند به پیشگیری از کم‌خونی کمک کند.

تاثیرات فیبر موجود در زیتون بدون هسته

زیتون حاوی فیبر به مقدار لازم است که می‌تواند عملکرد دستگاه گوارش را بهبود ببخشد و از مشکلات معمول مانند یبوست جلوگیری کند.

خواص زیتون بدون هسته برای سلامت چشم

این نکته را مد نظر داشته باشید که یک فنجان زیتون بی هسته حاوی 10 درصد ویتامین A  مورد نیاز روزانه بدن است که این مقدار ویتامین برای سلامت چشم بسیار مهم و حیاتی است. ویتامین  A موجود در زیتون چشم را قادر می سازد تا روشنایی و تاریکی را بهتر تشخیص دهد در نتیجه دید در شب افراد را بهبود می بخشد.

زیتون بدون هسته حاوی چه ویتامین ها و موارد معدنی است؟

زیتون‌ منبعی خوب از ویتامین A، ویتامین C، و مواد معدنی مانند کلسیم و پتاسیم می‌باشد، که برای سلامت استخوان‌ها، پوست، و عملکرد عضلات ضروری هستند.

احساس سیری با مصرف زیتون بی هسته

زیتون بدون هسته به عنوان یک میان‌ وعده سیر کننده و خوشمزه مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند موجب احساس سیری در افراد شود و از افزایش وزن و چاقی جلوگیری کند.

تاثیر مصرف زیتون بدون هسته بر سلامت قلب

مصرف منظم زیتون‌ می‌تواند باعث کاهش فشار خون، کنترل قند خون، و حفظ سلامت قلب و عروق شود. زیتون بی هسته دارای مقدار زیادی چربی های سالم است که مصرف آن باعث سلامت قلب و عروق می شود.

به هر حال، مصرف معقول و متعادل زیتون بدون هسته به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم همواره از سوی متخصصان تغذیه توصیه می‌شود.

نگهداری زیتون بدون هسته

زیتون بی هسته روش نگهداری خاصی دارد. روش نگهداری زیتون در طعم و ماندگاری آن بسیار تاثیر گذار است. البته در صورتی که محصولات زیتون بی هسته راسایا را خریداری کنید آب نمک موجود در هر کدام از بسته بندی‌های آن محصول (بسته بندی پت، حلب و… ) برای نگهداری طولانی مدت آن کافیست.

برای نگهداری زیتون بدون هسته به مدت طولانی و حفظ تازگی و عطر آنها، می‌توانید به روش‌های زیر عمل کنید:

نگهداری زیتون بدون هسته راسایا | خرید زیتون بدون هسته

نحوه ی نگهداری زیتون بی هسته در یخچال

بهترین روش برای نگهداری زیتون بدون هسته (Pitted Olives) در مدت طولانی، قرار دادن آن در یخچال است. زیتون‌های بدون هسته را در بسته‌بندی محکم و یا در یک ظرف در دار در یخچال قرار دهید. این کار می‌تواند عمر مفید آن را افزایش دهد و از خراب شدن زیتون‌ها جلوگیری کند.

ترکیب زیتون بدون هسته و روغن زیتون

یکی از راههای نگهداری زیتون برای جلوگیری از خشک شدن آنها، استفاده از روغن زیتون است. روغن زیتون، رطوبت و طعم زیتون های بدون هسته را حفظ می‌کند. زیتون بدون هسته را فقط برای چند ماه می‌توان نگهداری کرد و شما باید سریع آن را مصرف کنید. البته این بدان معنا نیست که نگهداری زیتون ها در روغن زیتون کار اشتباهی است. اما مدت زمان نگهداری زیتون با این روش در مقایسه با نگهداری زیتون بدون هسته در آب نمک کمتر است.

بسته بندی مناسب زیتون بی هسته

اگر زیتون بدون هسته را در ظرف مناسب و در دار نگهداری کنیم، تا از ورود اکسیژن و هوا به داخل آن جلوگیری شود، تازگی و کیفیت زیتون حفظ خواهد شد و مدت زمان بیشتری هم می‌توان به این صورت آن را نگه‌داری کرد. پس از هر بار استفاده باید در ظرف محکم بسته شود و زیتون را با قاشق تمیز از ظرف خارج کرد.

کالری زیتون بدون هسته

مقدار تقریبی کالری در 100 گرم زیتون بدون هسته، حدود 115 تا 145 کالری است. این مقدار می‌تواند متغیر باشد و به عواملی مانند نوع زیتون، اضافه‌کردن نمک، و همچنین فرآیند تهیه محصول بستگی دارد. زیتون‌ها معمولاً به دلیل دارا بودن چربی‌های سالم، کالری نسبتاً بالایی دارند. بنابراین، در صورتی که به تعداد کالری مصرفی دقت می‌کنید، مهم است که تعداد زیتون‌هایی که می‌خورید و اندازه آن را مد نظر داشته باشید. همچنین، اگر زیتون‌ با مواد افزودنی مثل روغن زیتون یا نمک مصرف می‌کنید، مقدار کالری آنها ممکن است بیشتر باشد.

کالری زیتون بدون هسته | خرید زیتون بدون هسته