خرید زیتون اسلایس شور راسایا

زیتون شور اسلایس راسایا با استفاده از تجهیزات و دستگاه های کاملا مکانیزه تهیه و تولید می شود. این محصول بی نظیر کارخانه راسایا مصارف بالای بصورت مواد اولیه یا دورچین بسیاری از غذاها دارد. بسته بندی عالی زیتون شور اسلایس امکان نگهداری بلند مدت را برای برای محصول فراهم کرده است.

معرفی زیتون اسلایس شور راسایا

زیتون اسلایس شور راسایا از مرغوب ترین نوع زیتون (Olives) ایران و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا تهیه می‌شود. استفاده از این زیتون در انواع سالاد‌، پیتزا و ترشی تجربه‌ای خوش طعم را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد. آیا تاکنون برای برش دادن زیتون و درآوردن هسته به مشکل برخورده‌اید؟ برش های نازک و یک دست در اسلایس کردن استفاده از این نوع زیتون را در انواع غذاها آسان کرده است، طعم شوری این محصول به شکلی تعیین شده که برای هر ذائقه‌ای مناسب و دلچسب خواهد بود. این محصول علاوه بر ظاهری شیک در بسته بندی، ظاهری زیبا به غذای شما هدیه می‌دهد. زیتون اسلایش شور راسایا به دلیل طعم خوب و راحتی استفاده در مصارف خانگی نیز بسیار کاربردی است و میان بانوان خانه‌دار محبوب و به عنوان خریدی در سبد خانه‌وار مقرون به صرفه است.

انواع بسته بندی زیتون اسلایس شور راسایا

شرکت راسایا زیتون اسلایس شور خود را در 2 بسته بندی حلبی و پت به مشتریان خود عرضه می‌کند.
خرید زیتون شور اسلایس پت

زیتون شور اسلایس پت

بسته‌بندی پت سبب حفظ تازگی زیتون می‌شود که این امکان را به مصرف کننده می‌دهد تا این محصول را برای مدت زمان زیادی استفاده کند. بسته بندی پت یکی از مدرن ترین بسته بندی های روز دنیا است که ارسال مطمئن و راحتی را به سراسر کشور ایجاد کرده است و سالم رسیدن محصول را تضمین می‌کند. علاوه بر همه این‌ها تا رسیدن محصول به دست خریداران از کیفیت محصول کاسته نخواهد شد. راسایا این محصول را در بسته‌بندی 11 کیلوگرمی به خریداران ارائه می‌کند.
خرید زیتون شور اسلایس پت

زیتون شور اسلایس حلب

این محصول در بسته‌بندی حلب چهارگوش یا گرد نیز کیفیت فوق‌العاده‌ای را به مصرف‌کننده ارائه کرده و تفاوتی با محصول در بسته‌بندی پت ندارد. راسایا کیفیت زیتون شور اسلایس را در هر دو نوع بسته بندی تضمین می‌کند. این محصول در بسته‌بندی‌های 17 کیلوگرمی به فروش می‌رسد. ارسال مطمئن این محصول با این نوع بسته‌بندی نیز توسط راسایا تضمین شده است. سلامت بسته‌بندی و حفظ کیفیت محصول در مدت زمان ارسال و رسیدن به مقصد نشان از اطمینان در خرید و اعتبار راسایا است.
خرید زیتون شور اسلایس حلب

خرید اینترنتی زیتون اسلایس شور

فروشگاه‌های مواد غذایی، رستوران‌داران و صاحبان کافه‌ها می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی این محصول پرطرفدارا را تهیه کنند. راسایا با اضافه کردن خرید اینترنتی این دو محصول در سایت خود خریدی آسان و راحت را به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه کرده است. امکان مقایسه محصولات، بررسی قیمت‌ها و تبادل نظر با دیگر خریداران فرآیند خرید را برای مشتریان متفاوت و مقرون به صرفه کرده است. خریداران قطعا خرید محصولی با کیفیت و مطمئن را در زمانی کوتاه تجربه می‌کنند. شاغلین در صنعت غذا از جمله تولیدکنندگان کنسروها، تولیدکنندگان ترشی، تهیه غذاهای سرد و… می‌توانند با اطمینان کامل از طعم و کیفیت این محصول، تولیدات غذایی متفاوتی را به مشتریان خود ارائه کنند. زیتون اسلایس شور این قابلیت را دارد تا درانواع پخت‌ها همچنان طعم و کیفیت خود را حفظ کند.
قیمت زیتون شور اسلایس راسایا

قیمت زیتون شور اسلایس

قیمت این دو محصول بر اساس نوع زیتون و شیوه فرآوری آن تعیین می شوند. این بدان معنا است که مراحل تولید، انتخاب زیتون و تهیه آن که کیفیت این محصولات را متفاوت از دیگر محصولات بازار کرده است، در قیمت‌گذاری این دو محصول تاثیر‌گذار است.از جهت دیگر زیتون شور اسلایس در بسته بندی‌های پت تازگی و طعم خوب این نوع زیتون را تضمین می‌کند. زیتون شور اسلایس حلب چهارگوش این شرکت از بهترین زیتون‌ها و با جدیدترین تکنولوژی‌ها فرآوری و تهیه شده است و این اطمینان را می‌دهد که ظرف بسته بندی از کیفیت محصول در طول زمان نمی‌‌کاهد.
شیوه قیمت‌گذاری محصولات در شرکت راسایا بر اساس نوع مواد مصرفی، شیوه تولید و فناوری استفاده شده تعیین می‌شود که تضمن کننده کیفیت محصولات است. برای اطلاع از قیمت این محصول به بخش خرید سایت مراجعه کنید.

قیمت زیتون شور اسلایس راسایا

فروش زیتون اسلایس

راسایا کلیه محصولات خود را به صورت عمده به فروش می‌رساند و فروش این محصول نیز مانند دیگر محصولات به صورت عمده است، فروشگاه‌های مواد غذایی، رستوران‌داران و صاحبان کافه‌ها و تمامی مشاغل حوزه غذا می‌توانند به صورت اینترنتی و یا راه‌های ارتباطی دیگر اقدام به خرید این محصول کنند. صنایع غذایی بزرگ کشور با اطمینان کامل از رسیدن به موقع و کیفیت بالای محصول می‌توانند سفارشات خود را نیز از طریق راه‌های ارتباطی ثبت کنند. خرید زیتون شور اسلایس در دو نوع بسته بندی پت و حلب خریدی به صرفه برای صنایع غذایی گسترده به حساب می‌آید. این محصول به هیچ عنوان کیفیت خود را در تهیه غذاهای صنعتی از دست نمی‌دهد. صنایع غذایی و شاغلین حوزه غذا می‌توانند با مقایسه قیمت و کیفیت این محصول با دیگر محصولات بازار و بررسی نظرات دیگر خریداران و مصرف‌کنندگان در سایت راسایا با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهند و کیفیت متفاوتی را در تهیه محصولات خود تجربه کنند.

بیشتر بدانید: خرید زیتون

نحوه نگهداری زیتون شور اسلایس

زیتون به دلیل داشتن آنتی اکسیدان اولوروپین میوه‌ای تلخ است که بعد از فرآوری شدن و گرفتن تلخی از آن تبدیل به محصولی خوش نمک و به اصطلاح زیتون شور می‌شود که چاشنی خوش طعمی در کنار غذا و یا در تهیه غذا محسوب می‌شود.اولین مرحله در نگهداری از زیتون شور نگهداری در جای خنک و یخچال است زیرا زیتون در دمای گرم نمی‌تواند دوام زیادی داشته باشد. در مرحله بعد برای حفظ زیتون برای مدت طولانی پیشنهاد می‌شود یک بار در هفته محلولی که زیتون در آن قرار گرفته عوض شود. در آخرین مرحله که ممکن است در طعم زیتون کمی تاثیر گذار باشد اما مانع از کپک زدن زیتون می‌شود اضافه کردن سرکه به زیتون شور است.
اما با تهیه زیتون شور اسلایسی راسایا که مراحل شست‌و‌شو و تلخ‌زدایی و افزودن آب نمک در آن بدون دخالت دست و با پیشرفته‌ترین فناوری ها انجام شده، دیگر نگران تغییر طعم و یا کپک زدن زیتون نخواهید بود.
از طعم آن بدون تغییر لذت ببرید. استفاده از بهترین فناوری‌ها در تهیه محصولات نگرانی از شیوه نگه‌داری را برای مصرف‌کنندگان برطرف کرده‌است.
پس با خیالی آسوده زیتون شور اسلایس راسایا را تهیه کنید و در هنر آشپزی خلاق و متفاوت عمل کنید.

خواص زیتون اسلایس شده

میوه زیتون 5 سال زمان برای رشد لازم دارد. نوع سیاه زیتون به دلیل شرایط آب هوایی در کشور ما کشت نمی‌شود و در ایتالیا و اسپانیا تولید می‌شود. بیش از 500 نوع زیتون در سراسر دنیا وجود دارد و زیتون سبز بیشترین نوع زیتون در ایران است. زیتون حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین A، E ، آهن و کلسیم است و برای دستگاه گوارش و معده، قلب، تقویت مو و روشن کنند‌گی پوست بسیار مفید است. روغن موجود در میوه زیتون از نوع چربی های اشباع نشده سالم است که می‌تواند در پیشگیری از سرطان، بهبود عملکرد قلب و کاهش پوکی استخوان کمک کند.
روغن موجود در میوه زیتون سبب تنظیم قند خون می‌شود. تقویت چشم، افزایش هورمون تستسترون، تقویت عملکرد گلبول های قرمز و سم زدایی از بدن همه و همه خواص قابل توجه میوه زیتون است.
هیچ کدام از خواص میوه زیتون در شرکت راسایا بعد از فرآوری و شست و شو و تلخی زدایی از بین نمی‌رود و زیتون شور اسلایس به دلیل راحتی در مصرف همه این خواص را به شما ارائه می‌دهد. شرکت راسایا این اطمینان را به خریداران خود می‌دهد که در مدت زمان طولانی خواص میوه زیتون از بین نخواهد رفت.

خواص زیتون اسلایس شده | فروش زیتون شور

با زیتون شور اسلایس چه غذایی می‌توان تهیه کرد؟

زیتون شور اسلایس برای تهیه انواع غذاها مناسب است. این نوع زیتون به دلیل کاربرد فراوان در اکثر غذاها حضور پررنگی دارد.

ترشی ایتالیایی با زیتون راسایا

این ترشی حاوی گل کلم،کرفس، فلفل دلمه ای قرمز، زیتون بدون هسته اسلایس، فلفل چیلی یا سرانو خرد شده است که با اورگانوی خشک شده‌ (پونه کوهی) ، تخم گشنیز، فلفل قرمز چیلی، تخم خردل زرد، دانه فلفل سیاه، تخم رازیانه، تخم کرفس، برگ بو، سیر و روغن زیتون مخلوط می‌شوند و سرکه سفید، آب و نمک قرار داده می‌شوند.

پیتزا گوشت و زیتون

این پیتزا با استفاده از گوشت ساتوری شده، زیتون اسلایس، ریحان، فلفل دلمه‌ای، آویشن، سس گوجه فرنگی و سس مایونز بر روی خیر ایتالیایی تهیه می‌شود.

ترشی اسپانیایی با زیتون راسایا

زیتون اسلایس، ذرت، هویج، فلفل دلمه‌ای، شکر، روغن زیتون، سرکه سفید، سیاه دانه، پاپریکا و فلفل قرمز موادتشکیل دهنده این ترشی معروف و محبوب در اسپانیا است.

طرز تهیه سالاد سزار

هرچند که در کافه و رستوران‌های ایران زیتون اسلایس شده در تهیه سالاد سزار استفاده نمی‌شود، اما تکه‌های مرغ گریل شده در کنار کاهو، نان تست و گوجه‌های گیلاسی با زیتون اسلایس شده طعم و رنگ متفاوتی به این سالاد پرطرفدار در ایران خواهد داد.

طرز تهیه سالاد یونانی

زیتون اسلایس، پیاز قرمز، پنیر فتا، خیار، گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای، به همراه مخلوطی از سرکه بالزامیک و روغن زیتون مواد تشکیل دهنده این سالاد خوش رنگ است که انفجاری از طعم‌ها را به دنبال خود دارد.

سالاد زیتون

این سالاد ساده و خوش طعم از زیتون اسلایس شده، جعفری، گردو، پیازچه، گوجه گیلاسی، سرکه، روغن زیتون و نمک و فلفل پاپریکا تهیه می‌شود که در کنار غذای اصلی سرو می‌شود.